Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

fredag 15. oktober 2010

...julepynt og snart julebutikk...

...jeg syr en ting....og så syr jeg ti stykker til av samme.... det blir mye hjemmelaget julepynt i dette huset i år i alle fall...
..påtvungede pauser er påkrevd, så ikke øynene skal gå helt i kryss..

...i hodet surrer julebutikk om dagen... ikke lenge til det er jul i Kremmerhuset... Det skal bli utrolig morro å vise fram all den fine julen som ligger og godgjør seg på lageret nå!!

Ha en strålende dag alle sammen!
Jeg skal på jobb! :)
Elin

3 kommentarer:

  1. Hei ja tiden flyr og julen nærmer seg. Masse flott i butikken deres om dagen. Var innom en tur denne uken. Ha en fin dag på jobb:)

    SvarSlett
  2. Flink du er Elin. Du må gjerne sette i gang å produsere hvite til meg..
    Ha en strålende helg.

    SvarSlett
  3. Hei, første besøk hos deg. Så utrolig fine ting du syr. Så flink du er. :)

    Emma

    SvarSlett