Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

mandag 15. november 2010

...neste stopp..... London!!

...etter julemarkedet i helgen gikk luften litt ut av meg... så mange forberedelser og så plitselig var det over..
Her er det nå så definitivt en (liten) sypause, jobben krever sitt og jeg er bare fokusert på at jeg og mannen skal til London til helgen..!!



Gledær vårs stort her!!



..jeg kommer sterkere tilbake etter turen og kanskje noen smakebiter på opplevelser... :)
En fin uke og en flott helg til dere alle!
Klem

1 kommentar:

  1. Åhhh så gøy dere skal få det i London. Det er min favorittby!!! Dere får kose dere såååå mye. God tur. Flotte hjerter du har sydd :-). Vi var forresten i Berlin i helgen. Så bla Hitler utstilling og flotte gamle malerier. Klem

    SvarSlett