Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

torsdag 17. mars 2011

...fravær grunnet tante-rus...

...jeg blei tante igjen til enda en skjønn liten gutt for et par uker siden... så jeg lånte bort mitt kamera i anledning den store begivenheten.... dermed datt jeg litt ut av bloggingen, og har brukt tida på andre ting.... baking for eksempel :)

Men her er en sniktitt på mitt nyeste syprosjekt...









...tror det skal bli ei veske...ikke helt sikker på det endelige resultatet, men jeg skal holde dere oppdatert...
... jeg er så heldig å ha en mamma som er flink til å strikke,...det er dessverre ikke min sterke side... så jeg leverte noe garn til henne, og snart skal jeg vise dere hva hun har trylla fram til meg av det...
Ønsker dere en fin resten- av- uka... Her skal det bakes, besøkes, ryddes og drømmes om vår...
klem Elin

1 kommentar:

  1. Gratulerer som nybakt tante. Det er stort når en ny verdensborger melder sin ankomst. Så flink du er til å sy. Gleder meg til å se hva moren din har tryllet frem også.
    Klem

    SvarSlett