Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

fredag 22. januar 2010

...tadaaaaah...!!



..og vinnerene er...

Førstepremien gikk til Marie med bloggen "Fattighuset". Hjertene kommer i posten til deg. Bare send meg adressen din. E-post øverst til høyre på siden.
Vinneren av andrepremien, det morsomme skiltet, gikk til Atina med bloggen "Sommersted hele året". Send meg adressen din du også, så skal det komme i posten.
Så morro at dere meldte dere på alle sammen. Dere hadde jammen fortjent en premie alle mann. Men dette blir nok ikke den siste konkurransen herifra. Kremmerhuset har massevis av godbiter som jeg skal strø om meg litt etterhvert.
Ha en fin kveld!!

Elin

1 kommentar:

  1. Tusen takk for det morsomme skiltet som kom i posten her om dagen. Som jeg sa på mail til deg så gleder jeg meg til å plassere det på et passende sted i det nye huset, selv om det er en god stund til det kan skje. Da tar jeg bilde og sender deg :-)

    SvarSlett