Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

torsdag 20. mai 2010

...ENDELIG!! ...vi pusser opp...

...slik har det altså sett ut her....og er det ikke alltid sånn at man sier; hvorfor i all verden har vi ikke gjort dette før?! Jeg har selvfølgelig stilt meg det spørsmålet, men ikke fått noe svar...
Nå er det bare deilig at det blir gjort...
Dett er bilder fra hvordan det så ut for omtrent to uker siden. Og det vil jeg bare si; jeg kommer aldri noen sinne igjen til å pusse opp hvis vi bare har ett oppholdsrom! Dette har vært et sant helvete, av rot, sagmugg, maling og kaos. Med to barn og en hverdag som skal fungere ved sidenav..



...tapetbord.... når var det på moten sist??! *urk* ..og fargen på tapeten..Vi syntes i alle fall det var "greit" da vi flyttet inn her for åtte år siden.. Husets minste tilskudd var full av skadefryd da det var lov å drive litt hærverk i stua...

...derfor har jeg tilbragt de siste to ukene med malekost på lister og vegger...for stua her faktisk ferdig malt, kjøkkenet også. Det er småplukket som tar mest tid, lister, sparkling osv.

...her kommer platene opp på veggen...

...i tillegg maler vi oss bare videre ned i underetasjen. Vegger, tak og gulv... skal komme med flere bilder så snart jeg får litt oversikt her. I løpet av helgen skal nok mye komme på plass og da skal jeg tørke sagflis av kameraet og ta fler bilder..
..ha en strålandes dag alle sammen.
Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar