Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

tirsdag 15. juni 2010

...jeg fant, jeg fant...!!

...denne fikk jeg av mamma. Er den ikke flott?! En liten trekasse med påskriften Kultur Ost, fra Fellesmeieriet Oslo. Den var som skapt for mitt kjøkkenbord med to små grønne planter oppi...
..Lurer på hvor gammel den kan være...



...jeg la et lag med folie i bunnen for å beskytte den. Hvis den holder tett på vann, så kan den plasseres i en nymalt vinduskarm etterhvert...;)



...jeg fikk også en margarinkasse, men den er ikke vasket ennå og trenger dessuten litt førstehjelp med litt løse plank o.l...Den skal få stå ute på verandaen med litt større planter oppi...



...det var dagens lille fra Larvik... nå skal jeg snart på jobb og pakke ut nye varer. Stas!!
Ha en strålandes dag!
Elin :)

1 kommentar:

  1. Hei på deg! :)
    Så hyggelig med en kommentar fra deg!
    Ja, det går veldig fort. Så gøy å se at det tar form!! Men vi skal jo gjøre alt innvendig selv så det kommer nok til å ta litt tid! Men har ikke noe mål om når vi skal være ferdig, mer gøy å kanskje bli overrasket! ;)

    Så fin trekasse du hadde fått!! :)

    Klemmer fra Cecilie

    SvarSlett