Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

søndag 6. juni 2010

...Sweet LONDON...

...åh...for en fantastisk helg jeg har hatt. Vondt i beina og øm i nakken, men hva gjør vel det! Jeg har aldri vært i London tidligere, men denne helga har jeg vært der med med hele Kremmerhusgjengen! Og vi har kost oss! Det blei jo ikke mange av byens severdigheter på oss, vi trålet interiørbutikker selvsagt. Bare så synd at det ikke går an å bare slenge med seg en ekstra svær kofert på vei hjem igjen... Her er noe av det vi fant... de store, hvite stakene skulle jeg gjerne tatt med hjem. De var jo ikke dyre i det hele tatt,... med svære og tunge som bly...









... det blir nok ikke lenge til jeg skal tilbake til London,...i mens får jeg bare nyte bildene...
Elin:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar