Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

mandag 30. august 2010

...skap, lukk deg opp...

...inne i mitt lille, nye favorittskap står mange små skatter på lur...
..litt gammelt og nytt i skjønn forening, og jeg bare ser for meg hvilke småting jeg kan ha i skapet når jula sniker seg på...



...i nederste hylle står en liten vase fra Kremmerhuset i fattigmannssølv til venstre...en lysestake og et fløtesett fra marked på Bornholm...



...jeg fant to fløtesett...og klarte ikke motstå fristelsen....



...denne lille skålen måtte også bli med hjem fra Bornholm... det står SILVER under,...jeg har vel mine tvil.... men jeg betalte 30 kroner for den og den var fin, så det spilte ingen rolle for meg...


...denne lille lysestaken er til tynne små lys... betalte 30 kroner for denne også...



...høsten ser ut til å snike seg på....kalde morgener og lave temperaturer... vi må vel bare innse at høsten er her nå. Om ikke lenge skal jeg til Trondheim og se varepakke for jul... Det er vel ikke nødvendig å si at jeg gleder meg storveis!!
Ha en fortsatt fin kveld alle sammen. Kos dere!

....Elin.....

2 kommentarer:

  1. Så fint skap, Elin ;) Den lille skålen var nyyydelig!

    SvarSlett
  2. Så fint å få titte litt i skapet ditt på alt det fine du har kjøpt. Så mye fint du har fått på marketdet på Bornholm. Jeg likte også kjempegodt den lille skålen. Her holder vi også på å rydde mye etter at flyttelass nr 2 kom.
    Klem

    SvarSlett