Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

fredag 3. september 2010

...bryllupsdag og blomster...

...i går hadde vi 4 års bryllupsdag... ( vi har vært sammen i 12...)
...og se hva jeg fikk, dette nydelige halskjedet med hjerte...det er mannen sin det tenker jeg, han veit jo hva jeg liker og det var bare helt nydelig!
Og blomsterfavoritten, røde roser... jeg liker mange slag, peoner og liljer...men det er noe spesielt med de dramatiske, røde rosene...
Jeg fikk smykket og blomstene levert på jobben. Selv om det har blitt en slags tradisjon at jeg får bryllupsdagsgaver og bursdagsgaver på jobb, så blir jeg tatt på senga hver gang, like overrasket. Det er veldig koselig...



1 kommentar:

  1. For et vakkert smykke! Like heldig som meg med mannen :) Gratulerer med 4 års bryllupsdag;)

    SvarSlett