Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

mandag 16. november 2009

Gamle oppussingsobjekter..

Jeg vet om minst en stol, tre skjenker og ett fantastisk gammelt hjørneskap som bare står og venter på meg på et bortgjemt sted. Her skal det lutes, skrapes og males. Jeg håper at mine besteforeldre der oppe et sted ikke gremmes over hva jeg skal gjøre med de gamle møblene deres. Da gjenstår det bare å overtale mamma'n min til å gi slipp på herlighetene. Det klør grådig i fingrene. Bare så synd at vi da går vinteren i møte og at jeg ikke har noen mulighet til å stå ute med dette nå i tida som kommer. Jeg skal ta med meg kameraet neste gang jeg skal dit og ta noen bilder av møblene. Forhåpentligvis vil det bli satt pris på at møblene kommer til glede og nytte i vårt nye hus når den tida kommer.


Denne gamle stolen har jo stort potensiale..

2 kommentarer:

  1. Så spennende! Og det er jo gøy å ha noe å se frem til da:D Verre med meg som har plass til å male og har flere prosjekter stående...men kommer meg bare ikke i gang;) Ha en kjempe fin kveld. Klem

    SvarSlett
  2. Åh, heldige du ,med mye plass. Jeg gleder meg veldig til å komme i gang. En fin kveld til deg også:)Klem Elin

    SvarSlett