Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

fredag 6. november 2009

Kjøkken: Faktum/ Lidingø..


Det må bli dette kjøkkenet fra IKEA,.. i hvitt, med mørk benkeplate og sorte hvitevarer. Nå har jeg glant på kjøkken i månedsvis, men det er vel egentilg ikke noe å lure på. Vi liker det godt begge to, og ikke minst passer det inn i det kommende huset synes vi. Moderne og litt gammeldags på samme tid. Samtidig vil det synliggjøre kontrastene hvitt, sort og blanke flater. Det kommer til å bli knalltøft sammen med det store spisebordet jeg kommer til å få laget til allrommet. Stål, mørkt tre og glass. Men det skal jeg komme tilbake til senere. Bordet ligger foreløbig lagret i minnet..
Jeg har innsett at jeg kommer til å legge igjen en god del tid og penger på IKEA fremover..
Det er også litt å velge i på kjøkken-knott-fronten...

1 kommentar:

  1. hei! ble du fornøyd med ikea kjøkkenet ditt? vi lurer på å kjøpe akkurat samme selv :)

    SvarSlett