Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

onsdag 23. desember 2009

...da var det jul...

...det blir alltid jul, samme hvor mange ting du føler du har glemt eller ikke rukket. Jeg har uansett glemt et par ting, men det gjør ikke noe. I morgen kveld er det ingen her likevel, så enkelte ting får bare gå sin gang. Selv skal jeg jobbe på dagen, og mannen på ettermiddagen. Så i år blir det julekveld hos mormor og bestefar på meg og gutta. Det er jo litt rart å ikke være samlet på julekvelden, men sånn er det nå en gang, med de jobbene vi har valgt oss og tives i. Vi fire skal ha julemiddag i romjula sammen senere i jula, det blir koselig.
I dette huset er treet pyntet av gutta. De gikk inn for oppgaven med stor iver og det blei riktig så fint. Noe perfekt julehjem kan jeg nok ikke skryte av, men så lenge det er rød duk, levende lys, juletre, og spente unger, så blir det julekos.

GOD JUL alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar