Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

lørdag 27. februar 2010

...dagens små innkjøp...

...snakker om å gå med skylapper på, men dag oppdaget jeg en utrolig koselig liten butikk i sentrum, som visstnok hadde vært der siden mai i fjor.... jaja, det bekrefter bare som jeg allerede vet, at jeg er altfor travel. Da blir det ofte vanskelig å fa med seg alt som skjer...


...i tillegg var jeg innom sysenteret og fikk med meg litt linstoff og litt mer blonder,.... Sandkakeformer har jeg også leita lenge etter,. Har sett de i ulike nettbutikker, men det har aldri blitt til at jeg har bestilt der....


...blondene var utrolig fine, skal finne på noe søtt med dem tenker jeg...




...et lite søtt hjerte i tre...


...metallhjertet har små "klemmer" og kan brukse til å sette fast små bilder eller beskjeder...


...da er det bare å brette opp armene, hente fram fantasien og nål og tråd...


...ha en fin kveld alle sammen...

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar