Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

lørdag 13. februar 2010

...lørdag med søndagsfølelse...

...hva skal man så ta seg til? med litt syke barn, litt syk selv og.. sola skinner og vi burde vel for lengst vært ute i finværet alle mann. Har i alle fall fått rydda litt småting... men selv om været i dag tilsier en smak av vår.. så får jeg meg ikke til å begynne med de helt store prosjektene riktig enda.. det skal kastes en del denne våren, kjenner det på meg. Og det skal pusses opp. Fint skal det være når vi flytter herifra, med tid og stunder.



....ellers så holder jeg på med tegninger på huset,... målet er å gjøre de så "lesbare" for en byggmester som jeg overhodet klarer... det er ikke alltid lett å tenke penger når fantasien får fritt spillerom og alt man ellers ønsker seg. Likevel er jeg opptatt av at når vi først skal bygge, så skal det ikke bygges for lite (uten å ta helt av, selvsagt), vi har bodd trangt nok lenge nå, synes jeg..



...til og med eldstemann bemerker at det er trangt om plassen i visse situasjoner...så da er det jo ikke bare meg:)

...her i huset skal morgendagens mange markeringer enkelt feires med store, hjemmebakte rosinboller , kanskje med krem og melis...?

Ha en strålende søndag,...eh...lørdag alle sammen.

....Elin...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar