Velkommen...

..hyggelig at du ser innom bloggen min. Legg gjerne igjen et spor..

søndag 18. juli 2010

...fra Othilies Gårdshandel i går...

...for en koselig butikk!! Masse mennesker, strålende vær, muffins...

...her er to av tingene jeg fant. En skjønn blåmønstret bolle og en hvit brikke med heklet kant... butikken er full av nydelige ting og inspirasjon.. bare ta en titt på Bloggen...
..tusen takk for en hyggelig opplevelse, Bente! Jeg kommer garantert igjen!


...perfekt til jordbær...


...på kjøkkenet har jeg hengt opp en snor fra taket og festet treklyper i den...perfekt til bilder, små lapper med beskjeder o.l. Bildet i bunnen kjøpte jeg også i går,..det henger der i vente på ei ramme...


...solen skinner, håper jeg i dag klarer å rive meg løs fra husarbeid og komme meg til stranda!!
Ha en strålende dag !
Klem Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar